Semester 1, done!

Assalamualaikum ♥

Maka kelmarin berakhirlah penantian result untuk semester 1. The result was said to be announced today but yeahhh gatal terlebih awal pulak naaa. So how's my result? Well, not as I expected but Alhamdulillah. Be grateful for what you got. At least you have done your best and you should be thankful because there are some other people who got less than you. Be grateful, okay. Ni tak, ade yang tak reti bersyukur cakap "Alaa 3.89 je?" Kalau hang nak rasa sup kaki aku, pun boleh pun bolehhh.

Bukan rezeki aku nak dapat empat rata untuk first sem ni. Dapat dekan pun jadi hiks. And alhamdulillah I managed to be exempted from Arabic class for next sem. Yay tak perlu naik level 2. Excited kau nyahhh. Yelah aku bukan from sekolah agama and takde basic Arab. Okay memang aku pernah belajar Arab tapi setakat darjah berapa je kott, memang dah berkurun tinggal, habuk pun takde pasal Arab dalam otak. Tapi bila ade senior cakap "Ade je yang takde basic Arab, masuk level 1 and then exit untuk next sem" so I was like, kalau orang lain boleh, kenapa aku tak boleh, kan? Plus ustazah pun ade puji kitorang punya kesungguhan belajar Arab so semangat tu memang naik mendadak. Berkat doa ustazah, alhamdulillah. Syukran, ustazah!

So next sem, jadual kelas best gilaaa. Ade 2 hari kelas start pukul 2 petang. Oh heaven nyaaa waktu pagi nanti hiks. Hmmm stop playing around lah Athirah, next sem ade 4 core courses nak kena pulun habis-habisan so let's struggle till the end! Agaknye aku ni cakap je lebih, buatnye tidak. Anyway, congratulations everyone. See you next sem!

Psstt, jangan salah paham. Ambo buke dapat 3.89, rendoh sikit pado tu hiks.