Bercinta tapi tak memahami


Bagaimana rasanya kalau bercinta tapi masing-masing tak memahami? Pedih. Sakit hati. Saya ade lebih kurang 9 pakwe, in a time. Crazy, huh? Kutuk lah kalau nak tapi saya tak kisah. Well, kalau lelaki boleh jadi player, apasal perempuan tak boleh kan? Saya pun boleh.

But the problem is, tak semua memahami saya and tak semua boleh saya fahami. I'm so in trouble. Ade yang satu ni, memang saya suka sangat-sangat, si M. Kitorang madly in love gitu. Kalau ade salah faham, kitorang akan bersatu berfikir and .. problem solved!

Dalam banyak-banyak tu, ade jugak yang saya benci. Benci tapi couple jugak dengan die. Si S dan si F. Saya tak tahu apesal diorang ni complicated sangat. Saya tak faham apa yang diorang nak. But yeah, benci-benci pun, diorang penting tawukk. Untuk manfaat saya sendiri hee. Sshhh~

Yang lagi satu ni, si AM. Bila saya dah suka kat die, die pulak jual mahal. Sakitkan hati saya segala bagai. Selalu timbulkan persoalan yang saya sendiri tak tahu jawapannya. Patah hati tawuk? Ingatkan saya dah memahami die sepenuhnya, but no.

Next, si C. I hate this one sangat2 bila saya mula-mula kenal die. Tapi sekarang saya dah start suka. Wee cinta mula berputik. Mana tau die boleh jadi top 1 dalam list boyfie saya kan? But no way, M is the best!

Others, biasa-biasa je. Tak complicated sangat, tak easy-going sangat. Sederhana gitu. No need to mention la kot capital nama diorang, just sekadar korang tahu, I like them walaupun diorang banyak masalah and selalu buat saya pening and stres.

Just one thing la kan, korang tolonglah doakan hubungan saya dengan diorang semua ni success. Betul-betul harapkan doa korang. Sebab tanpa doa dan restu, maybe saya akan jadi seorang yang gagal dalam hidup cehhh.


Comments

Park Hyun Ji said…
kene tipu ~ haha ..
ingatkan real ada pakwe bnyak .. haha
xD

btw , gud luck exam ^^
Armisya Syamira said…
naaaasib baik tertekan nota jari . kluuu x , xtawww larr ape yg b'maen d fikiran . harharhar !
Miszathirah said…
Tu je pakwe yang ada haha ;D
Thanks dear ;)