The End

Fine, saya hitam, saya bulat.

It's Graduation Day. Not for me, tapi untuk bebudak SPM 2011. Congrats for y'all! Saya tak bergambar pun dengan dorang. Just tengok and fikir "Next year aku pulak macam ni". Tak sabar! Sepatutnye saya kena bergambar dengan Azeem, one of my seniors who know the existence of my blog. Kot2 lah die nak masuk dalam blog ni kan.

Eh eh tadi kan, saya jumpa bakal-abang-ipar-tak-menjadi. And bakal-adik-ipar-tak-menjadi. Anddd bakal-bapa-mertua-tak-menjadi. Comel adik die. FYI, adik die lelaki tapi mata dia comel. Abang die pun handsome jugak. Tak tak, saya tak berkenan kat abang die, saya berkenan kat die je. One and only.

But I guess that's the end of my love story. This is ain't Cinderella story. This is the new version of fairytale. A princess let go of her prince charming. Actually, kawan-kawan saya paksa saya ambik gambar dengan die. Tapi memang saya tak nak. Saya takut kalau perasaan saya jadi makin kuat. He will go and will no more come back. Nanti saya yang merana, ibarat menunggu suami yang dah mati. Err .. okay that's scary.

Biarlah, saya dah bahagia tengok dia dari jauh. Actually, I'm kinda jealous sebab semua bebudak perempuan yang bergambar dengan die, semua lawa2 including the gedik, si A. Kalaulah saya bergambar dengan dia, mesti die fikir, "Ni si hodoh datang dari planet mane ni?" Huhu but take note please, that's not the main reason why saya tak nak bergambar dengan dia. I know I'm beautiful and perfect in my own way. Nak muntah, silakan.

Sometimes I hate myself for being such a coward. Mcda bergambar dengan crush die. Saya? Tak pun. Mcda takpela, die pandai cover expression die. Kalau saya, confirm dah tersengih sampai nampak gusi and pipi dah blushing gitu. Malu la I nanti. Die cool2 je, saya yang over.

So, bye prince charming.

Comments

annie said…
good luck for your SPM and smoga jmpe prince charming yg bru. ;D
kaizen said…
all the best for ur SPM