The Last Entry He Become 'Kiseop'

image from here

Mood aku memang down gila sekarang ni. Dunia stalking aku dah tak fun macam dulu. I just don't get it, kenape die nak marah kalau aku suka die? Cuma suka, tak pernah pulak desperate nak mintak die jadi boyfriend segala bagai, TAK! Aku takdelah pulak desperate nak jadi stalker die doploh empat jam, kacau die, hantar mesej gedik-ala-mak-nyah, hee aww~ No handphone die pun takde. OK itu sebab takde orang yang baik nak bagi no die. Tapi kalau ade no handphone die pun, aku takkan hantar mesej-mesej gedik gitu.

Lepas kawan perempuan die tahu yang aku suka die, semua jadi tak fun. Confirm kawan perempuan die and gang die cakap saye ni tak sedar diri sebab suke kat orang yang tergolong dalam golongan jejaka terhandsome sekolah sedangkan aku tergolong dalam golongan yang tak dikenali dan hodoh di sekolah. Hey you. You misunderstood me. I just like him for his Kiseop's look-alike.

oppa I need you right now :(

Fine, die takkan jadi 'Kiseop' lagi. Perangai die sebijik tak macam hubby aku. Hubby aku tak sekejam die kot. Hubby aku lagilah ramai peminat tapi ade tak die benci fans die? Tak, ok. Watak 'Kiseop' mati kat sini. Tapi aku still akan post pasal die, cume tak menggunakan nickname 'Kiseop'. His new nickname.. err Idk. Aku tak boleh nak pisahkan nickname itu daripada die sebab dari first time lagi dah panggil die Kiseop. Ok still guna nickname 'Kiseop' tapi ni the last. This entry is the last time he become 'Kiseop'. Nanti pikir dulu nickname yang sesuai.

Tadi, sebelum balik, macam biasa la kan, duduk bertenggek kat kerusi batu yang tak cukup inci tu. Haha actually tuan yang duduk tu beso. Hehe. Lepas tu, 'Kiseop' datang dengan kawan die and bertenggek jugak kat atas kerusi tak cukup inci tu. Ok maybe bagi diorang, kerusi tu terlebih inci sebab diorang kan kurussss. Lina cakap, die nampak 'Kiseop' and kawan die tengok dengan pandangan maut la kot. Entahlah, Lina sendiri pun tak reti nak describe macam mane. Die cakap, time 'Kiseop' betulkan rambut, die intai tapi memang pandangan macam nak marah la gitu. Kawan die pun sama. Hoho who am I messing up with?

FINE tak kisah kalau die, kawan die, kawan perempuan die, gang die, family die, sepupu papat die nak benci aku segala bagai. Memang silap aku dari awal. Padanlah dengan muka, sape suruh gali kubur sendiri. Hoho sape boleh tolong naikkan semula mood aku? Stress tau. Kang terjun bangunan KB Mall kang, famous tak pepasal.