Posts

Showing posts from February, 2011

Kejohanan Merentas Desa 2011

Hoho hari ni hari kejohanan merentas desa. Aku, Syiqin & Lina satu group. Rumah merah, Abu Bakar As-Siddiq! Take note people, tahun lepas rumah merah juara ok! Bukan rumah hijau! Apasal la diorang ni asyik cakap rumah hijau yang menang tahun lepas, dah hilang ingatan ke ape?
Time merentas desa tahun lepas dan lepas dan lepas, takdelah semput macam ni. Memang rasa macam nak tergolek dah. Memang aku dah nak rebah kat checkpoint dekat tali air tu. Kaki ni, degil nak mampus! Suruh lari tak nak lari. Takpelah, kau jalan jela, nak sangat kan. Eh bangang da marah kat kaki. Takde air, babe! Aku kehausan, memang perit doe tahun ni. Aku tak sempat nak minum air sebelum lari. Lepas sampai je, ambik air, minum habis sebotol. Haus doe!
Aenn, Mcda & Bie tengah sibok bagi makanan time aku sampai tu. Aku tak tahu nak menyibok kat mana. Then pergilah lepak kelas Syiqin kejap. Lega dapat kipas. Eh bukan dapat kipas, dapat angin. 
Time nak umumkan juara kan, umi, abi, principal marah doe. Sebab ade…